Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου εγκαταστατών υδραυλικών της Αθήνας (ΣΕΥΑ), που προέκυψε από τις αρχαιρεσίες που διενεργήθηκαν στις 24, 25 και 26 Μαΐου.
Η συγκρότηση έλαβε χώρα την Τετάρτη 3 Ιουνίου, στα γραφεία του Συνδέσμου. Στο πλαίσιο αυτό, η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:
Αθανάσιος Στρουμπούλης, πρόεδρος
Σταύρος Ζαφειράκης, αντιπρόεδρος
Νικόλαος Γρίβας, γενικός γραμματέας
Εμμανουήλ Γιαπιτζέλης, ταμίας
Νικόλαος Πετρόπουλος, μέλος
Σταύρος Καλέκας, μέλος
Νικόλαος Γονατάς, μέλος
Ναζέρη Αλφόνς, μέλος
Χρήστος Καρύδης, μέλος
